loading...
شيطان پرستي و فراماسونري و چگونگي مبارزه با آنها
anti devil بازدید : 38 شنبه 1391/03/27 نظرات (0)

علائم شیطان پرستان

شیطان در این اعتقاد خرافی و گمراه آمیز نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهننماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند واعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد بههمین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود .

شیطان در این اعتقاد خرافی وگمراه آمیز نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانهقدرت و ضدمذهب بودن است.

این اعتقاد دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دونوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:

Atheism - : خدایی در شیطانپرستی وجود ندارد.

Not dualistic - : روح و جسمغیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.

Autodeists - : خود پرستی ،خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.

Materialistic - : اعتقاد بهاصالت ماده

- وابسته به راه چپ بودن دربرابر راه راست که راه خدایی است .

- ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبیکه اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.

- عدم پرستش شیطان زیراشیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.

- اعتقاد به استفاده از لذتدر حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسیپتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنهالازم و ضروری است .

در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌پرستی خط بسیار روشنی از ارتباطصهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است .

در ذیل برخی از نمادها که بهعنوان نگین انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاویر بر روی دست‌بندها ، پیراهن ، شلوار، کفش ،‌ ادکلن ، ساعت و … درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راهیافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد

اگر نوشته وسط نماد یعنی (Satanism) به معنای شیطان‌گرایی به همراه دایره حذف کنیم ، آن وقت یک ستاره پنج‌ضلعی بر جای می‌ماند که همان نشانه ستاره صبح یا پنتاگرام (pentagram) باقی می‌ماند .

 

 


این سمبل نیز همان پنتاگرام است ، با فرق اینکه انواع آن گاه پنج‌ضلعی وارونه (snvertedpentagram ) یا دیو (Buphomet ) و به شکل در میان نمادهای شیطان‌پرستان به چشم می‌خورد .

 

برخی از شیطان‌گرایان محدوده جغرافیایی « تحت سلطه » این نماد و در واقع منطقه نفوذ شیطان‌گرایی را در نقشه ذیل توصیف می‌نمایند . (محدوده در ایسلند و اروپا)

درمیان پنتاگرا‌های قبلی تصویر سر یک بز تعبیه شده است که اقدامی ضد مسیحی ، ‌به این معناست که مسیحیان معتقدند که مسیح همچون یک بره برای نجات ایشان قربانی شده است و با توجه به اینکه ایشان بز را نماد شیطان و در برابر بره می‌دانند این آرم را انتخاب کرده‌اند.

۶۶۶: یک سمبل با عنوان « شماره تلفن شیطان » توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مکاشافات ۱۳:۱۸ « … پس هر کس حکمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا که عدد انسان است و عددش ۶۶۶ است . » از سال‌ها پیش تاکنون این عدد با اشکال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ کشور مشاهده می‌شد .

 

 

صلیب وارونه (upside down cross ) :این نماد و حکایت از « وارونه شدن مسیحیت دارد » و عمدتااستهزا و سخره گرفتن این دین است . صلیب وارونه در گردن بندهای بسیاریمشاهده شده و خواننده‌های راک انواع مختلف آنرا به همراه دارند .

نماد صلیب شکسته یا چرخخورشید (swastika or sun wheelc) :چرخ خورشید یک نماد باستانی استکه در برخی فرهنگ‌های دینی همچون کتیبه‌های بر جای مانده از بودایی‌ها ومقبره‌های سلتی و یونانی دیده شده‌است .
لازم به توضیح است این علامتسال‌ها بعد توسط هیتلر به کار رفت ،‌ لکن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیتاین سمبل را وارد شیطان‌پرستی کردند .

 

چشمی در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفکری نیز به کار می‌رود . اما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم « ‌چشم شیطان » است و « بر همه جا نظارت و اشراف دارد » .
این علامت در پیشگویی ،‌ جادوگری ، نفرین‌گری و کنترل‌های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می‌گیرد .گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریکایی به کار رفته است .

 

 

این نمادها به انگلیسی (Ankh) انشاء‌می‌شود و سمبل شهوت‌رانی و باروری است .

این نمادها بهمعنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می‌شود . امروزه نماد “ فمنیسم “ در واقع یکنماد برداشت شده دقیقا از سمبل‌های شیطانی است .

 

 

پرچم رژیم صهیونیستی : قابل توجه جدی است که رژیم صهیونیستی علاوه بر حمایت‌های آشکار و پنهان ،حتی از قرار گرفتن نماد رسمی کشور نامشروعش در کانون علائم شیطان‌گرایان نیز پرهیز ندارد .

 

ضد عدالت (Anti justice) : با توجه به اینکه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار می آمده است شیطان‌پرستان تبر رو به پایین را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پیمودن مسیر تاریک انتخاب کرده‌اند .
همچنین گفتنی است که فمنیست‌ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر‌سالاری باستانی استفاده می‌نمودند.

سر بز (Goat Head) :بز شاخدار ، ‌بز مندس mendes (همان ba”al بعل خدای باروی مصر باستان) ،‌بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) این یکی از راه‌هایشیطان‌پرستان برای مسخره کردن مسیح است زیرا گفته می‌شود که مسیح مانندبره‌‌ای برای گناهان بشر کشته شد . همانطور که در توضیح نمادهای اول اشارهشد ،‌این نماد تصویر کاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام .

 

هرج و مرج (Anarchy) :این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر داردکه « هر چه تخریب کننده است تو انجام بده » این نماد عمدتا مورد استفادهگروه‌های هوی‌متال است .

 

چشم شيطان (Aye of satan) :  اين نماد نيز به معناي چشم «شيطان و نظارت و اقتدار» است و كمتر شناخته شده است.

 

***********************************************

درطی 25 سال گذشته به دنبال روی آوردن مردم به سوی‌ معنویات و بهمنظورجلوگیری ازگرایش مردم به سوی ادیان الهی 2500 فرقه جدید ساخته شده استكه با یك حساب سرانگشتی یعنی تقریبا هفته ای 2 فرقه !

یكی از این فرقه ها كه خود دارای اشكالمختلفی است شیطان پرستی میباشد كه نزدیكی بسیار زیادی با جادوگری –witchcraft – دارد كه جوانان بسیاری را به دنبال خود كشانده است و بیشتراز همه خود را در غالب گروههای موسیقی به جوامع معرفی كرده است . گذشته ازاعتقادات شیطان پرستی، این گروه دارای سمبل ها و نشانه هایی است حتما همهما با آنها برخورد داشته ایم بد نیست تا معنی برخی از این علائم را بدانیم:


1.jpg
Inverted Pentagram (
پنج ضلعی وارونه): نشانه ستاره صبح ، نامی که به شیطان تعلقدارد. این علامت در مراسم های مخفیانه ( کابالا ) و جادوگری برای احضارارواح شیطانی استفاده میشود. این علامت را شیطان پرستان با دو ضلع در بالا وملحدان با یک ضلع در بالا استفاده میکنند. در هر حال این علامت نشانهشیطان است و مهم نیست که یک نوک ضلع آن بالا باشد یا هر دوی آنها و یا دورآن دایره ای کشیده شده باشد یا خیر در هر حال این علامت شیطان است.

wastika or Sun Wheel )صلیب شکسته یا چرخ خورشید): یک علامت مذهبی باستانی است کهسالها قبل از قدرت گرفتن هیتلر به کار میرفت. این علامت در کتیبه هایبودایی و مقبره های سلتی و یونانی استفاده میشده. در آیین پرستش خورشید ،این علامت به نظر می رسد نشانه مسیر حرکت خورشید در آسمان باشد.

Baphomet  دیو بافومت: علامت شیطان پرستی. خدای شیطانی و سمبل شیطان. ممکن است این علامت به شکل جواهرات دیده شود.


هرج و مرج :

این علامت به معنای از بین بردن تمام قوانین می‌باشد. به عبارت دیگر ” هرچه تخریب کننده است تو انجام بده” این همان قانون شیطان‌پرستی است. این علامت توسط پانک‌ها، هوی‌متال‌ها و راک‌ها نیز به کار می‌رود.

ضدعدالتAnti Justice) ): تبر رو به بالا علامت عدالت در روم قدیم بوده است که علامت واژگون شده آن نشانه ضدعدالت یا شورش و طغیان می باشد. فمنیست ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر‌سالاری باستانی استفاده می‌نمایند.

(Anarchy  هرج و مرج): این علامت به معنایاز بین بردن تمام قوانین میباشد. به عبارت دیگر " هرچه تخریب کننده است توانجام بده " یعنی همان قانون شیطان پرستی . این علامت توسط پانک ها هویمتالها و راک ها به کار میرود.

**************************************

علامتهاي شيطان پرستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*******************************************

پرگار و گونیا (یکی از مهمترین و معروفترین علامات)
دروسط این دوعلامت، حرفG قرارگرفته  است. (به  اعتقاد فراماسونها،« Goat=بز» نماد شیطان است.
نکتهجالب دیگر، اینکه دربرخی از لژها روی علامت پرگار و گونیا، علامت چشم جهانبین نیز حک شده است که  نشان دهنده اهمیت فوق العاده علامت چشم جهان بیندر نزد ماسونها میباشد.

 

 

نماد پرگار و گونیای ماسونی (به چشم جهان بین روی پرگار دقت کنید)

 

ستاره  5 گوشه  معکوس یا Baphomet.
نشاندهنده  بز یا  Goat میباشد. دربین  شیطان پرستان،بز نماد شیطان است. در قسمت  پایین تصاویر زیر، عیناً عباراتی از یک سایت فعال در زمینه شیطان پرستی نقلشده تا مستندات در اختیار شما قرارگیرد.

 

 

دست شیطان  یا دست شاخدار.
در تفکرماسونها و شیطان پرستان، شیطان شاخدار  Cornuto است و با حرکت دست خود، شیطان  را  نمایش میدهند. مستندات عیناً نقل شده است.

 



 




نکته مهم:علامت Cornuto  علامتیست که بایددر تفسیر  آن  بسیار محتاطانه عمل کرد. زیرا علاوه بر معنای دست شیطان که درغرب شناخته شده است،معانی دیگری نیزدارد.مثلا در بین ناشنوایان این علامت بمعنای I love you میباشد. در مناطقآذری زبان ایران و ترکیه و...نیز این علامت نماد بوزقورت (گرگ خاکستری) میباشدکه این نماد،در بین آذریها شناخته شده است. بنابراین Cornuto هنگامیبه معنای دست شیطان است که یکفردشنوای اروپایی یا آمریکایی در مکانهایمتعدد از این علامت  استفاده میکند و ازسوی دیگر این شخص با گروه های مخفی ومشکوک مرتبط است. بعبارت دیگر، هر گردی گردو نیست! برای اطلاق لفظ  دستشیطان به علامت Cornuto، باید هم به محل زندگی  فرد، موقعیت، وضعیت جسمی،ارتباط وی باگروه های مشکوک و دلیل وی دراستفاده ازاین علامت بررسی شود. درضمن، استفاده از Cornuto در کنارعلایم دیگر شیطانی اهمیت دارد. در واقعاین علامت تایید کننده است نه اثبات کننده.

.............................................................................................................................
چلیپای شکسته(صلیب شکسته) یا Swastika: علامت  شناخته شده هیتلر و نازیها.

نکته جالب اینکه اینعلامت در گروه های  ماسونی  هم کاربرددارد.  در شکل سمت چپ که مربوط بهماسونهاست، طرحی دیده میشود که در بالای آن علامت صلیب شکسته و در وسط  آنستاره شش گوش مشاهده میگردد که این مطلب ارتباط  نازیسم و صهیونیزم را نشانمیدهد.(برخلاف ادعای جهان غرب). زیرا  هم ستاره شش گوش و هم  صلیب شکسته  مورد تقدیس  ماسونها هستند. در واقع  ریشه های نازیسم و یهودیت صهیونیستییکیست و نه تنها این دو حرکت شوم  هیچ  تضادی باهم  ندارند، بلکه  در خدمتیکدیگر نیز قرار دارند. این مسأله خود شاهدی بر رد هولوکاست است.

 

 

البته لازم بذکر است کهبعد ازجنایات هیتلراکثرگروه های ماسونی بمنظورپرهیز از دنامی، استفاده ازچلیپای شکسته راکنارگذاشتند؛این درحالیست که قبل ازجنگ جهانی دوم،علامتچلیپای شکسته یک علامت کلیدی درفراماسونری بوده است.(ذکر این نکته ضروریستکه هیتلر نیز ماسون بوده، اما تحرکات نظامیش برخلاف مصالح فراماسونری بوده ومنجر به مقابله بقیه ماسونها با وی شده است)

جمجمه و استخوان  Bones  & Skull .

 




 

علامت و رمز گروه مخفی(ماسونی (Skull & Bones)

 

عدد 666 نماد دجال یا ضد مسیح (Antichrist) یا شیطان.
گاهی بصورتFFF هم این عدد را نشان  میدهند.  چون حرف F،  ششمین حرف انگلیسی است.

 

 

عدد 13<span style="font-size: 10pt; font-

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من(احسان آذري)با تهيه اين وبسايت در نظر دارم كه اطلاعاتي را كه در مورد(عرفان هاي نو ظهور، فتنه هاي شيطاني ماسون ها، راه هاي مقابله با اين فتنه ها، ابزار شيطان پرستان براي گمراهي مسلمانان از راه اصلي، اتفاقاتي كه در سال 2012 روي خواهد داد و غيره)دارم را در اختيار شما بگذارم تا شما نيز از آنها استفاده برده و آگاهي خود را نسبت به فراماسونري و شيطان پرستي بالا ببريد و در راه پيروزي مسلمانان و اسلام در برابر شيطان پرستان و شكست تكذيب كنندگان ظهور آقا امام زمان(عج)"ارواحنا فداه"ايستادگي كنيد. اين وبسايت را به دوستان و آشنايان خود معرفي كنيد تا آنها نيز از مطالب استفاده ببرند. اين وبسايت با تلاش و كوشش فراوان تهيه گرديده است و در راه مقدسي مورد استفاده قرار خواهد گرفت پس خواهشمندم هنگام كپي برداري از مطالب و استفاده از آن ها در مكاني ديگر حتما منبع را نيز ذكر كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبسايت من كه در راه مقدس مبارزه با شيطان و ياري امام زمان (ارواحنا فداه)مورد استفاده قرار گرفته است چه طور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 639
  • کدهای اختصاصی

    پیچک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا



    مترجم سایت

    مترجم سایت



    Pichak go Up

    فال انبیاء

    فال انبیاء

    ابزار آپلود

    پیچک دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
    تماس با ما

    کد تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس
    ابزار گوگل پلاس

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    کد گوگل پلاس پیچک