loading...
شيطان پرستي و فراماسونري و چگونگي مبارزه با آنها
anti devil بازدید : 59 شنبه 1391/03/13 نظرات (0)

حرکت نیبیرو و تاثیرات آن برکره زمین در بین سالهای 2011- 2014

 برای درک بهتر تاثیرات حرکت UB 313  (نیبیرو) و نحوه چرخش آن بهدور خورشید ، کارشناسان فضایی مدلی را تهیه کرده اند که تصاویر آنها با توضیحاتمربوطه در زیر نشان داده شده است :

در تصاویر زیر بر اساس نظریه دانشمندان  بطور فرضی حرکت  نیبیرو  را  در بین سالهای 2007 تا 2014 نشان داده اند. بر اساس این تصاویر در 15 ماه میسال 2011  نیبیرو در جنوبی ترین نقطه نسبت به زمین قرار دارد و فاصله اش با خورشید 6.4 واحد نجومی است و  به راحتی با چشم غیر مسلح در نیمکره جنوبی زمین  قابل رویتاست در این مرحله نیبیرو  در روز بصورت ستاره ای کم نور و تاریک در کنار خورشید ودر شب بصورت ستاره ای قرمز و درخشان دیده می شود .

 

نیبیرو در تاریخ 21 دسامبر 2012 در نزدیکترین فاصله با خورشیدیعنی 3.0  مقیاس نجومی قرار می گیرد  . در این حالت بیشترین کشش و جاذبه بین UB 313  و خورشید ایجاد می شود و UB 313  به اندازه و حجم ماه و درخشنده و سرخ رنگ درآسمان دیده می شود . در این وضعیت که شدیدترین اثرات UB 313  بر روی زمین است ،احتمال سقوط و برخورد شهابسنگ های بزرگ با زمین وجود دارد و چنانچه شهاب سنگی دراقیانوس سقوط کند موجب سونامی  می گردد . همچنین زلزله های شدید همراه باسونامی و  آتشفشانهای عظیم را به همراه خواهد داشت. و علت آن تاثیر جاذبه UB 313  (نیبیروبر هسته آهنی زمین و تغییر قطبهای مغناطیسی زمین است که فشار شدیدی بر روی پوستهزمین وارد آورده و منجر به زلزله های شدید و خروج مواد مذاب از آتشفشانها خواهد شد. در این تاریخ که بسیاری آن را پایان جهان می خوانند UB 313  (نیبیرو)  در یک سطح باخورشید و زمین و تقریبا سایر سیارت منظومه شمسی قرار می گیرد و احتمال دارد موجبتوقف حرکت زمین برای مدتی چند ساعته گردد و تا حین دور شدن از زمین چرخش معکوس زمینرا به دنبال داشته باشد . هنگامی که UB 313  (نیبیرو)  در مدار خود از زمین دور میشود زمین به حرکت عادی خود باز می گردد .

یافته های زمین شناسی نشان می دهد در طی حیات زمین بارها و بارهاقطبهای مغناطیسی زمین تغییر کرده اند اما علت آن تا کنون ناشناخته بوده است . اخیرادانشمندان ادعا کرده اند که زلزله و آتشفشانهای شدید می تواند باعت تغییر جزئیقطبهای مغناطیسی زمین و طولانی تر شدن روزها گردد و بعد از زلزله شدید در شیلی  دراوایل سال 2010 دانشمندان این نظریه را ابراز داشتند که در اثر انحراف جزئی محورزمین روزها در حد چند میکرو ثانیه طولانی تر شده است البته تاکید شده است که  اینطولانی شدن روزها، تاثیری در زندگی روزمره انسان نخواهد داشت

 

در 14 فوریه سال 2013 نیبیرو بتدریج از صفحه  "پری هلیون"  فاصلهمی گیرد. این صفحه ، صفحه ای فرضی است که خوشید و سایر سیارات داخلی حلقه کویپریعنی عطارد، ونوس، زمین ، مریخ  در آن جای دارند و در مدارهای خود می چرخند لازم بهذکر است مدارهای سیارات خارج حلقه کویپر یعنی مشتری و زحل و اورانوس و نپتون وپلوتو با زاویه های متفاوتی از این صفحه قرار دارد که در تصاویر مربوطه می توان انرا مشاهده نمود . در تصویر زیر موقعیت نیبیرو در 14 فوریه سال 2013 ترسیم شده و پیشبینی می شود در این دوره یعنی از 12 دسامبر 2012 تا 14 فوریه 2013 شدید ترین حوادثدر  کره زمین اتفاق بیفتد. در حدود 14 فوریه 2013 نیبیرو با صفحه پری هلیون کمیفاصله می گیرد و در این زمان شدید ترین واکنشهای الکتریکی بین نیبیرو و خورشیداتفاق خواهد افتاد. در این زمان حوادث طبیعی در روی زمین به اوج خود می رسد و  سختترین روزها زمانی است که کره زمین در بین خورشید و نیبیرو در یک خط مستقیم قرار میگیرد. برای این زمان احتمالات وقایع زیر پیش بینی شده است . فوران آتشفشانهای عظیم ( توبا اندونزی ، یلوستون آمریکا و یا فعالیت شدید سایر آتشفشانها) و زمستانهایهسته ای ( سرمای شدید در اثر خاکسترهای آتشفشانی ) و شروع عصر یخبندان و تغییرقطبهای مغناطیسی زمین در محور آن.

در 14 جولای 2013  نیبیرو در فاصله 3.3  مقیاس نجومیاز خورشید قرار دارد ولی با اینحال هنوز هم به صورت خورشید دوم قابل رویت است و دراین هنگام دنباله عظیم آن دیده خواهد خواهد شد در این تاریخ از شدت حوادث طبیعیزمین کاسته خواهد شد زیرا UB 313  (نیبیرو)  با خورشید فاصله خواهد گرفت و واکنشهایبین آن و خورشید کمتر خواهد شد اما به هر حال UB 313  (نیبیرو)  یک کوتوله قهوه ایاست که دارای مداری غیر ثابت می باشد و ممکن است تحت تاثیر جاذبه خورشید دوباره بهسمت آن کشیده شود .

در نهایت در جولای 2014 نیبیرودر فاصه 5.6 واحد نجومی از خورشید قرار گرفته و بتدریج از زمین دور می شود . در اینهنگام نیبیرو از هسته منظورمه شمسی فاصله می گیرد و زمین وارد مرحله بعدی حیات خودمی شود .تعداد اندکی ازبازماندگان مردم روی زمین دوباره به ساختن تمدنها و حیاتادامه می دهند و زندگی جدیدی را از نو آغاز می کنند. نستراداموس در این مرحله پیشبینی کرده که پس از این انسان به سیاره دیگری نقل مکان کرده و نهایتا زمین در سال 3786 تا 3797 نابود خواهد شد. در این مرحله از حیات انسان ، بیش از  200 سیاره خارجاز منظومه شمسی کشف می گردد و تلسکوپها در جستجوی زمینی دیگر برای سکونت خواهدبود.

بر اساس فرضیات موجود زمانی که UB 313  (نیبیرو)  به نزدیکترینفاصله با زمین می رسد و زمین بین خورشید و UB 313  قرار می گیرد شدید ترین تغییراتآب و هوایی زمین رخ خواهد داد و در این هنگام زلزله های شدید و آتشفشان بر اثرخاصیت آهن و آهنربایی بین هسته زمین و هسته UB 313  روی می دهد و موجب پرتاب موادمذاب بالای هسته جامد به سطح زمین می گردد و قطبهای مغناطیسی زمین جابجا شده و برایمدتی زمین از حرکت باز می ایستد و سپس در جهت عکس خود به چرخش در می آید و با دورشدن UB 313  (نیبیرو)  مجددا حرکت زمین عادی خواهد شد.

تفسیر و تعبیر ایستادن خورشید در روایات همان توقف زمین از گردشاست که تحت جاذبه UB 313  (نیبیرو)  انجام می شود و موجب طولانی شدن چند ساعته روزمی شود و از دید زمینیان خورشید در محل خود در آسمان متوقف می شود.


صدای UB 313  (نیبیرو) ، طارق :

دانشمندان ناسا متوجه شدند که UB 313  اصواتی عجیب از خود تولیدمی کند و با استفاده از رادیوتلسکوپ های پیشرفته صدای تولید شده از UB 313  را ضبطنمایند و عجیب تر آنکه صدای این جرم آسمانی از فاصله دور شبیه صدای تپش قلب و ازفاصله ای نزدیک همانند صدای کوبیدن دو جسم هم می باشد یا به عبارت بهتر مثل صدایکوبیدن در. دکتر زغلول نجار در یکی از برنامه های خود ضمن تفسیر سوره طارق به اینصدای عجیب UB 313  اشاره کرده و گفت که تفسیر طارق که در قرآن مجید از آن یاد شده ونیز به  آن نجم ثاقب هم گفته شده همین ستاره UB 313  است و این کشف علمی نشان دیگریاز معجزه قرآن مجید است که چگونه یک ستاره نوترونی را با لفظ " طارق" یعنی "کوبنده " به معنای کوبیدن دو شیء بر هم از ستارگان و سیارات دیگر مثل خورشید جدا کرده و بهآن لقب طارق و نجم ثاقب  یعنی نفوذ و رخنه کننده داده است. دکتر زغلول نجار ثاقب رادر این آیه ، نفوذ و رسوخ صدای این سیاره و رسیدن آن به ما از فاصله دور تفسیرنموده است. سوالی که به نظر می رسد آیا نزدیک شدن UB 313  (نیبیرو)   یا " طارق "بهزمین با این صدای عجیب می تواند همان تعبیر "صیحه" در روایات باشد که در نیمه ماهمبارک رمضان سال ظهور با نزدیک شدن آن به زمین موجب هلاک شدن عده زیادی می شود وآیا " طارق"  همان UB 313  (نیبیرو)  است که در هزاران سال قبل با صیحه آن بسیاریاز اقوام نابود شدند؟

برای شنیدن صدای UB 313  (نیبیرو)  اینجا را کلیک کنید:

 http://www.youtube.com/watch?v=0KSc0XnF1AY&feature=related

 

يا می توانید از طریق این لینک به صداهای مشابه طارق گوش دهید دراین صفحه صداهای مختلف از چند ستاره نوترونی شنیده می شود که دو تای آنها به نامهایزیر منطبق با صدای طارق است.

نکته دیگر در باره نیبیرو این است که این جرم آسمانی با تلسکوپهایمعمولی قابل مشاهده نبوده و تنها در سال 2005 با تلسکوپ مادون قرمز تصویر برداریشده و تا قبل از آن دانشمندان اطلاع نداشته اند که چنین جرمی که بر مدار پلوتو اثرگذاشته و موجب بی نظمی هایی در منظومه شمسی گردیده چه بوده و تصورشان بر این بودهکه سیاهچاله ای عظیم از یک کهکشان که به منظومه شمسی نزدیک می شود موجب شده تاپلوتو را به سمت خود بکشاند و برای همین در ابتدا آن را سیاره ایکس نامیده بودند .

نقشه جهان پس از عبور UB 313  (نیبیرو)  و دور شدن از زمین:

طبق نظریه دانشمندان با تغییرات آب و هوایی و گرم شدن جو زمین وآب شدن یخهای قطبی در اثر عبور نیبیرو ، مناطق زیادی از قاره های کنونی زیر آب رفتهو  بسیاری از خشکی های زمین تا چند سال آینده ناپدید خواهند شد و نقشه زمین پس ازسال 2014 به شکلی دیگر و متفاوت از نقشه کنونی آن خواهد بود . دانشمندان با شبیهسازی وقایع آینده نقشه های زیر را برای آینده قاره های زمین پیش بینی می نمایند:

در نقشه زیر ، قاره آمریکای شمالی و کانادا در آینده نشان دادهشده در این نقشه قسمتهای شرقی آمریکا و بسیاری از ایالتهای شرقی و مرکزی و غربی آنغرق خواهند شد و در قسمت شمال قاره نیز مناطق زیادی به زیر آب خواهند رفت.

در نقشه زیر نیز قاره های مختلف جهان پس از عبور UB 313  نشانداده شده است. در این نقشه بخشهای زیادی از اروپا و آسیای جنوب شرقی محو خواهند شد .در روایات و پیشگوییها و فیلمهای هالیوودی غرب و از دید پیشگویان ، جهان در سال  2012 پایان خواهد یافت و حیات انسان جهان ادامه نخواهد یافت ، اما بر اساس نظریاتعلمی نیبیرو برخوردی با زمین نخواهد داشت ولی شهاب سنگهای زیادی با نزدیک شدن اینسیاره تحت جاذبه آن به سوی زمین کشیده خواهند شد و موجب مرگ عده ای و خرابیهایزیادی خواهد شد ، این نوع نگرش مایوسانه و نا امیدانه به حوادث آخر الزمان از زاویهدید غرب موجب شده تا بسیاری از آنان با دید منفی به این حوادث نگریسته و بر اساس آنرفتارهای خود را تنظیم نمایند در حالیکه در روایات اسلامی حوادث آخر الزمان پایانحیات نبوده بلکه شروعی دوره دیگری برای حیات انسان بر روی کره زمین می باشد که ایندوره بازماندگان حوادث سالهای قبل ، عصر طلایی زندگی بر روی زمین با  حکومت آخرینمنجی را تجربه خواهند کرد و وارد مرحله قیامت صغری خواهند شد و در این دوره تاقیامت کبری زندگی جدیدی را در سایه آرامش و عدالت و پیشرفتهای علمی و اجتماعیخواهند گذراند.

به امید آنکه ما نیز جزو این گروه خوش اقبال باشیم .

بازگشت مجدد نیبیرو با نام جدید C 2010 X1

پیش بینی زلزله و سیل و آتشفشان درماههای آینده توسظ یک فیزیکدان و محقق استرالیایی.

پس از گذشت چند سال از کشف نیبیرو و سپس انکار آن توسط ناسا ، باردیگر گمانه زنی ها در باره این جرم آسمانی قوت یافته و اخبار متعددی در باره اینجرم آسمانی که هم اکنون سایت ناسا آن را به عنوان دنباله دار C 2010 X1 معرفی میکند و پیشتر به سیاره ایکس شناخته می شد و عده ای دیگر در سایتهای اینترنتی آن را " ELENIN" می خوانند ، منتشر شده است . از جمله این اخبار ارتباط این دنباله دار بازلزله های سالهای اخیر است . اخیرا دانشمندان با دنبال کردن جهت حرکت این دنبالهدار و هم تراز شدن آن در زمانهای مشخصی که با خورشید و زمین در زوایای مشخصی، داشتهاست پی برده اند که زلزله های شدید سالهای اخیر مرتبط با این هم ترازیها بوده است .

منبع:در جستجوی حقیقت  http://saramomeni.blogfa.com/post-545.aspx

این گمانه زنی هابه دنبال پیش بینی های برخی دانشمندان در باره زلزله شدید در تاریخ 11 مارس 2011 وزلزله 9 ریشتری سواحل شرقی ژاپن دقیقا در همین تاریخ قوت یافت و سپس یک دانشمندبوسنیایی به نام Dr Mensur Omerbashich بیش از 25 زلزله سالهای اخیر را با این روشمورد بررسی و مطالعه قرار داد و به نتیجه یکسانی رسید و آن ارتباط حرکت این دنبالهدار با زلزله های اتفاق افتاده بود . بر این اساس یک فیزیکدان استرالیایی به نام Alexander Retrov اخیرا در باره زلزله ها و حوادثی که در ماههای آینده به وقوعخواهد پیوست گمانه زنی هایی را مطرح نموده و از جمله وقوع هم ترازی این دنباله داردر مسیر حرکت خود به دور خورشید و نزدیک شدن آن به زمین در تاریخهای 26 سپتامبر 2011 و سپس 17 اکتبر 2011 و نیز سوم تا یازدهم نوامبر 2011 تاریخهایی هستند کهاحتمال زیاد می رود اتفاقات و تغییرات ناگهانی در زمین روی دهد از جمله زلزله وفوران آتشفشان و نیز تسونامی امواج در اقیانوس آرام و زیر آب رفتن بسیاری از مناطقساحلی و شهرهای ساحلی که در اطراف اقیانوسها و آبهای آزاد قرار دارند از جمله ایناتفاقات هستند . همچنین وی معتقد است زلزله شدید بعدی در منطقه ای بین آلاسکا وسانفرانسیسکو اتفاق خواهد افتاد و در ماه سپتامبر خواهد بود .

لازم به ذکراست منبع گمانه زنی ها در باره حوادث ماههای پیش رو که توسط این دانشمند مطرح شده ،شبیه سازی سایت ناسا از عبور این دنباله دار می باشد که در اینترنت هم قابل مشاهدهاست ، با این تفاوت که ناسا تاثیرات این دنباله دار را انکار کرده ولی سایردانشمندان آن را مرتبط با شدت یافتن حوادث طبیعی و تغییرات در سایر سیارات منظومهشمسی می دانند. تغییراتی در مشتری و نپتون و پلوتو و تیر و و نیز حلقه های زحل وتغییر محور گردش مشتری از جمله این تغییرات است که ناسا هم به آن اعتراف دارد ولیتا کنون از علت همه این تغییرات در منظومه شمسی خودداری کرده است .  ...... درادامه......

در روایات مربوط به عصر ظهور سخن از دو آتش در مشرقاست . یکی آتشی از زمین که سه تا هفت روز زبانه می کشد و همراه با خسف و زلزله استکه در مقاله مربوط به آتشی از مشرق و روایات عصر ظهور به آن پرداختیم و دیگری آتشیدر آسمان که مربوط به عبور دنباله داری از نزدیکی زمین که قسمتی از آن در شرق سقوطکرده و موجب تلفات زیادی می شود.

در مقاله مربوط به ستاره طارق از دید روایات اسلامیبه این موضوع پرداخته شد و روایات مربوط به آن با اشاره به تفسیر سوره طارق بیانگردید و بر اساس روایات ، ظهور چنین دنباله داری خارج از علم بشر بوده و بصورتناگهانی می باشد . اما این که این دنباله دار چیست و از کجا ظاهر می شود سئوالی استکه در سالهای اخیر به آن توجه زیادی شده و احتمال ظهور این دنباله دار بر اساسسایتهای خارجی و ستاره شناسی و ناسا موضوع این مقاله است.

قبل از هر چیز باید تاکید کنیم که مطالب مندرج دراینجا نباید در جهت توقیت برای ظهور بهره برداری شود و این مطالب صرفا جهت اطلاع وآشنایی با دیدگاههای غربی و سایر اقوام در باره حوادث آخر الزمان و ظهور منجی است وتاکیدی بر روی صحت و قطعیت آن نیست و صرفا برای آگاهی بیشتر از وقایع پیش رو میباشد خصوصا اینکه در روایات غربی ، برای آخر الزمان قائل به تعیین وقت می باشند وآن را 21 دسامبر 2012  تعیین کرده اند که بر اساس اعتقادات اسلامی تعیین وقت برایحوادثی از این دست در آینده ، صحیح و معتبر نیست و از نظر اعتقادات ما مردود میباشد. لذا مجددا توصیه می شود تنها از دید انتقادی به این مقاله توجه گردد و نهقطعی بودن آن و تعیین وقت برای ظهور.

در احادیث و روایات عصر ظهور ،دیده شدن ستاره ایدنباله دار در آسمان ، مکرر ذکر شده . ظهور این ستاره دنباله دار در ادیان دیگر نیزآمده و نشانه ای برای آخر الزمان و ظهور منجی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من(احسان آذري)با تهيه اين وبسايت در نظر دارم كه اطلاعاتي را كه در مورد(عرفان هاي نو ظهور، فتنه هاي شيطاني ماسون ها، راه هاي مقابله با اين فتنه ها، ابزار شيطان پرستان براي گمراهي مسلمانان از راه اصلي، اتفاقاتي كه در سال 2012 روي خواهد داد و غيره)دارم را در اختيار شما بگذارم تا شما نيز از آنها استفاده برده و آگاهي خود را نسبت به فراماسونري و شيطان پرستي بالا ببريد و در راه پيروزي مسلمانان و اسلام در برابر شيطان پرستان و شكست تكذيب كنندگان ظهور آقا امام زمان(عج)"ارواحنا فداه"ايستادگي كنيد. اين وبسايت را به دوستان و آشنايان خود معرفي كنيد تا آنها نيز از مطالب استفاده ببرند. اين وبسايت با تلاش و كوشش فراوان تهيه گرديده است و در راه مقدسي مورد استفاده قرار خواهد گرفت پس خواهشمندم هنگام كپي برداري از مطالب و استفاده از آن ها در مكاني ديگر حتما منبع را نيز ذكر كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبسايت من كه در راه مقدس مبارزه با شيطان و ياري امام زمان (ارواحنا فداه)مورد استفاده قرار گرفته است چه طور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 661
  • کدهای اختصاصی

    پیچک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا



    مترجم سایت

    مترجم سایت



    Pichak go Up

    فال انبیاء

    فال انبیاء

    ابزار آپلود

    پیچک دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
    تماس با ما

    کد تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس
    ابزار گوگل پلاس

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    کد گوگل پلاس پیچک