loading...
شيطان پرستي و فراماسونري و چگونگي مبارزه با آنها
anti devil بازدید : 52 دوشنبه 1391/03/08 نظرات (2)

           

در فيلم مرد عنكبوتي(spider man)نشان داده مي شود كه يك جوان زيبا و خوش اندام غربي يا به اصطلاح آمريكايي قدرت خارق العاده اي در او به وجود مي آيد كه قادر است با آن جان انسان هاي مظلوم را نجات دهد و قهرمان فيلم باشد اين قدرت توسط دست او بروز داده مي شوم و اين كار فقط زماني كه وي دستش را به صورت دست فراماسونر ها در بياورد انجام مي شود.او هميشه لباس قرمز و آبي بر تن دارد در حالي كه در قصه ها و تعضيه خواني هاي اسلام اين رنگها براي افراد غير مسلمان و شيطاني استفاده مي شود؛در مرد عنكبوتي 2 وي با پدر دوست خود دشمني دارد كه او لباسي زره مانند به رنگ سبز بر تن دارد كه اين رنگ در اسلام رنگي مقدس است و امامان ما هميشه جامه سبز روشن بر تن داشته اند.

                                            ---------------------------

                   

در فيلم آليس در سرزمين عجايب(Alice in wonderland)نشان داده مي شود كه يك دختر جوان غربي با موهاي زرد و بور و با چشم هايي آبي و چهره اي زيبا وارد سرزميني مي شود كه موجودات خيالي مانند(ديوها و آدم آهني ها و موجوداتي كه حرف مي زنندو . . .)زندگي مي كنند به گفته ي آن موجودات ورود آليس به اين سرزمين به دست تقدير بوده است آنها در بدو ورود آليس به آنجا روباني بلند و دراز را به او نشان مي دهند كه در آن نوشته شده است كه در روز نهايي(روز قيامت)آليس(نماد غربي ها)در برابر اژدها(نماد چين و شرقيها)مي ايستد و اورا شكست مي دهد(نشان بر پيروزي شيطان پرستان بر مسلمانان شرق زمين)بعد از گفتن اين موضوع با تلاش زياد او در مقابل اژدها مي جنگد و او را شكست مي دهد.

                                    ----------------------------------------

              

درفيلم شركت هيولاها(monsters inc)موجوداتي خيالي و عجيب و غريب در شهري در غرب زمين زندگي مي كنند و كار آنها ترساندن بچه ها براي جمع آوري انرژي مورد نياز است.

               

در صدر اين هيولاها ساليبان وجود دارد كه ترسناك ترين هيولاي آن مكان است او بدني پشم آلود و آبي رنگ دارد(نكته رنگها در اسلام) اما با اين وجود قلبي مهربان دارد.ديگر هيولاي نقش اولي اين فيلم       است كه داراي تك چشم است(نماد فراماسونري)او مغزي فعال دارد و بسيار با هوش است و اما نقش بد اين فيلم رندال است كه داراي رنگ بنفش تيره اي است كه نماد اژدهاي شرقي است

                 

در ابتداي اين فيلم هيولاهايي كه وظيفه ي ترساندن را دارند وارد سكويي مي شوند كه با آن وارد در هايي مي شوند كه درِ خانه هاي شرقي ها است آنها وارد خانه هاي شرقي ها شده و آنها را مي ترسانند و از اين كار لذت مي برند.در ادامه مي بينيم كه دختر بچه اي شرقي به نام پوو كه نامي چيني است وارد سرزمين آنها مي شود و دو هيولاي نقش اولي فيلم را به درد سر مي اندازد.

                                   -----------------------------------------

 

در فيلم شرك 1(1 shrek) ديوي سبز رنگ كه براي همه مشهور است به نام شرك وجود دارد كه چندان تمايلي به ورود كسي به منطقه اش ندارد و با كساني كه به آنجا وارد مي شوند مقابله مي كند.

روزي شرك در حال قدم زدن است كه الاغي سخنگو به او مي رسد(آن الاغ داراي نيروي ماورا الطبيعه است در حالي كه ما معتقديم هيچ نيرويي جز قدرت خداوند وجود ندارد)

 

او با شرك دوستاني خوب مي شوند و روزي لورد فار كوارد تمام موجودات افسانه اي را به دام مي اندازد و تنها كساني كه از دست او فرار مي كنند به مُرداب شرك پناه مي برند و شرك براي بيرون راندن آنها به قصر فار كوارد مي رود.وفاركوارد مرداب شرك را به او مي دهد به اين شرط كه او پرنسس فيونا را از قصر اژدها نجات دهد.او و خرش به سمت قلعه حركت مي كنند و به آنجا مي رسند شرك به سمت راه پله ها مي رود تا پرنسس را نجات دهد و خر نگهباني مي دهد.

در همين بين در دقيقه33 (عدد مقدس ماسوني ها )فيلم اژدها(نماد چين و شرقي ها) از دريچه اي كوچك تك چشم خود را به خر نشان مي دهد (به معناي چشم جهان بين) او وحشت مي كند و داد مي زند و شرك را از وجود اژدها با خبر مي كند.بعد آنها پرنسس را نجات مي دهند و به سمت در خروجي در حال حركت اند كه شرك با قدرت تفكر خود اژدها را شكست مي دهد(نشان پيروزي غربي ها بر شرقي ها) و در آخر هم فيونا و شرك با هم ازدواج مي كنند .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط كـــلوب ما به همراه جايزه!!!!!!!!!! در تاریخ 1348/10/11 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

با فعاليت در سايت ما صاحب دامنه و شارژ شويد!!!!!!!!!!!!
براي مثال اگر شما درد سايت ما روزانه 5 پست فقط 5 پست بفرستيد و بعاز يه ماه يه دامنه ir به شما مي دهيم و اگر خواستيد 5 هزار تومان شارژ مي تونيد بگيريد به همين سادگي پس ما منتظر شما هستيم
هرچي زودتر شروع كني زود تر مي توني زودتر از همه دامنه اتو بگيري
ادرس سايت
http://www.cloobema.com/

این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود ...
از وبلاگِ زیباتون کوتاه دیدن کردم.
با سلیقه اید، خسته نباشید. البته حتما بهتر از این هم میشید.
اگر وقت داشتید خوشحال می شم به دست نوشته های بنده سری بزنید و نظر زیباتون رو ثبت کنید.
ضمنا! یادتون نره! تو نظرسنجی هم حتما شرکت کنید.
سپاس ...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من(احسان آذري)با تهيه اين وبسايت در نظر دارم كه اطلاعاتي را كه در مورد(عرفان هاي نو ظهور، فتنه هاي شيطاني ماسون ها، راه هاي مقابله با اين فتنه ها، ابزار شيطان پرستان براي گمراهي مسلمانان از راه اصلي، اتفاقاتي كه در سال 2012 روي خواهد داد و غيره)دارم را در اختيار شما بگذارم تا شما نيز از آنها استفاده برده و آگاهي خود را نسبت به فراماسونري و شيطان پرستي بالا ببريد و در راه پيروزي مسلمانان و اسلام در برابر شيطان پرستان و شكست تكذيب كنندگان ظهور آقا امام زمان(عج)"ارواحنا فداه"ايستادگي كنيد. اين وبسايت را به دوستان و آشنايان خود معرفي كنيد تا آنها نيز از مطالب استفاده ببرند. اين وبسايت با تلاش و كوشش فراوان تهيه گرديده است و در راه مقدسي مورد استفاده قرار خواهد گرفت پس خواهشمندم هنگام كپي برداري از مطالب و استفاده از آن ها در مكاني ديگر حتما منبع را نيز ذكر كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبسايت من كه در راه مقدس مبارزه با شيطان و ياري امام زمان (ارواحنا فداه)مورد استفاده قرار گرفته است چه طور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 629
  • کدهای اختصاصی

    پیچک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا



    مترجم سایت

    مترجم سایت



    Pichak go Up

    فال انبیاء

    فال انبیاء

    ابزار آپلود

    پیچک دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
    تماس با ما

    کد تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس
    ابزار گوگل پلاس

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    کد گوگل پلاس پیچک