loading...
شيطان پرستي و فراماسونري و چگونگي مبارزه با آنها
anti devil بازدید : 27 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

 

عدد یک :


یک به معنی "احد" و "واحد" و رمز خدای یگانه است. از طرفی هم حرف اول الفبا یعنی الف را بیانمیکند.بالاخره رمز اولین انسان است که به دست موجودی ماورای طبیعت خلق شدهاست.



عدددو:

این عدد مظهر علم است . عدددو مظهر هلال ماه و زن نیز هست . در جهان امروز دنیا را مرکب از دو چیز میدانند "اتم" و "فضا".

عدد سه:
این عدد یک عدد کامل است .مثلثیا سه ضلعی در نزد فراماسونها اهمیت و احترام خاصی دارد زیرا تثلیث را نشان میدهد. در کذاهب و مکاتب دیگر نیز عدد سه نقش مهم دارد. مثلاً : در دین مسیحیت به پدر ،پسر و روح القدس اشاره دارد. درکیش هندوان از برهما(خالق)،ویشنو(حافظ) و شیوا(هادم) صحبت به میان میاید. درکیش پارسیان اهورامزدا(هرمزد) با وهومنو، و آشاوهیشتا(Asha Vahista) همراه میشود. در کیش اهل تب سخن از آمون،موت و خونسو است. در کیش قدمیمنفیس پتاه(Ptah)،سکمت(Sekhmet) و نفرتوم وجود دارد. در مصر قدیم به ایسیس، اوسیریسو هوروس اشاره دارد. در علم کیمیا ، گوگرد،زیبق و نمک به عنوان سه عامل نر ، ماده وخنثی شناخته شده اند. در علم حکمت ما از خود میپرسیم"ازکجا امده ایم"،"کیستیم" و "به کجامیرویم"؟
در مورد زمان همیشه به گذشته،حال و اینده اشارهمیشود.بالاخره در قانون ثلاث عالم طبیعی،عالم بشری و عالم الهی وجود دارد. ماسونهابرای شروع و ختم فعالیت های لژ 3 ضربه میزنند. و نیز در زمان پذیرش داوطلب عضویت بهدرجه ی شاگردی ،جریان تایید شاگرد تازه وارد با سه ضربه ی شمشیر اعلاممیگردد.شهسواران نیز با سه ضربه تقدیس میگردند.ماسونها به دنبال اسم خود و یا بهرمز در اوردن هر اسمی از سه نقطه استفاده میکنند.
عدد سه مظهر تولد، زندگی و مرگ نیز هست.از طرفی نیز هر مثلثی سه گوشه دارد. در مثلث هایی که درمعابدترسیم میشود سه گوشه نشانه "حکمت،قدرت،جمال یا دانایی و زیبایی" است. درکارگاه فراماسونری نیز سه ستون با اسامی اخیر وجود دارد. که وجه تسمیه استادارجمند،نگهبان اول و نگهبان دوم است. با سه ماسون یک لژ تشکیل میشود و در هر لژبرای رسیدن به استاد باید از سه پله بالا رفت . شعار ماسونری از سه جزءآزادی،برابری و برادری تشکیل میشود. سه رکن درجات عالی فراماسونری عبارتند ازایمان،امید و احسان. معابد ماسونری به یاد بود حضرت سلیمان(ع) سه پنجره دارد. دردین مسیح به سه رنگ سفید، آبی و قرمز به ترتیب برای پدر،پسر و روح القدس اشارهدارد.کمربند پاره ای از کشیش ها نیز دارای سه گره به نشانه عفاف،فقر و اطاعتاست.

عددچهار:

چهار علامت مربع،چاکرای هند،حصاری که پناه میدهد و یا زندانی میکند،چهار جهت اصلی،چهار گوشه صلیب یاجمع اضداد است.چهار رکن شهسواران رزکروآ(اگر اشتباه نکنم منظور همان رز صلیبی هاست) 1-زمین به نشانه تن و جان 2-هوا به نشانه عقل و فلسفه 3- آب به نشانه تحرک و مذهب 4- آتش به نشانه روح.


این عدد رمز چهاردوره دوره حیات ، کودکی، نوجوانی،بلوغ و پیری است.از طرف دیگر هر سال 4 فصل دارد . چهار طبقه اجتماعی هندوستان عبارتند از:برهمنان(روحانیون که خود را زبان خدامیپندارند)،کشوتریا(سپاهیان که بازوان خدا خدا محسوب میشوند )،وایسا(کشاورزان کهساق پروردگار به حساب می ایند)،وسادرا(کارگران که پای خالق را میسازند).در هندسهمربع و مستطیل چهار ضلع و چهار زاویه دارند.معابد مسیحیان و کارگاههای ماسونهانیزبه همین شکل است.صفحه شطرنج مکعب عدد چهار است زیرا 64 خانه چهار گوش دارد. ازخلقت عالم تا تولد مسیح نیز 64 نسل به دنیا آمده بودند .کنفوسیوس نسل 64 از پلوانگتی موسس سلسله پادشاهی چین بود. خانواده مادر بودا متصف به 64 خصلت بودند. بالاخرهسبکهای چهار گانه معماری عبارتند از دوریک ، ایونیک ، کورنیتن وتسکان.

عددپنج:

سطوح پنج ضلعی مظهر آزادیفکر بشر است.بشر پنج حس دارد.فیثاغورث ستاره پنج شاخه را علامت حق شناسی میشمرد وتمام شاگردانش باید میتوانشتند بدون آن که قلم از روی کاغذ بر دارند یک پنج ضلعیترسیم کنند.پنج شاخه ستاره درخشان در مصر مظهر پسر و علامت تحریک بود. اگر سیبی رااز وسط(به صورت افقی) به دو نیم کنیم ستاره پنج پر در وسط ان دیده میشود. احتمالاًبه همین دلیل سیب نخستین مظهر گناه بشر محسوب شده است.قبایل اتیروسک (Etrusques) ورومیان قدیم عدد پنج را مظهر ازدواج میدانستند. کیش مانی نیز پنج درجه دارد: صدیقینکه فرزندان غیب هستند، معلمین که فرزندان علم حلم اند، کشیشان که ابنای عقل هستند،مستمعین که فرزندان علم اند و سماعین که ابنای فطنت هستند. پنج نفر ماسون یک لژکامل را تشکیل میدهند

عددشش:

ستاره شش گوش دو مثلث تو درتو نشانه نر و ماده است این ستاره نماینده دانش و الهام است . سپر داوود هم شش گوشهدارد.(عجیبه که در مورد عدد شش بیشتر توضیح نمیده!!!!)

عدد هفت:

هفت عدد کامل و پاک است و میگویند شگون دارد هفتسیاره در اسمان سرنوشت بشر را معین میکنند. زمانی که میسح را بر صلیب میخکوب کردندهفت نقطه بدنش زخمی شد.اصحاب کهف هفت نفر بودند. خصایل فاضله بزرگان دین هفت است. در مذهب مسیح هفت مورد تشریفات مذهبی وجود دارد ، و گناهان کبیره نیز هفت مورد است. مواهب روح القدس را هفت مورد میدانند. طیف منشور هفت رنگ دارد. موسیقی نیز هفت نتدارد . هر هفته هفت روز دارد و هر روز هفته منسوب به یکی از سیارات است یعنی :شنبهخورشید ،دوشنبه ماه(قمر)،سه شنبه مریخ، چهارشنبه عطارد، پنج شنبه مشتری،جمعهزهره.یکشنبه از نظر مسیحیان روز خداست. آسمان هفت طبقه دارد. دریا و خشکی هر کدامهفت قسمت دارند. چنگ آپولون دارای هفت سیم است که به هفت روز هفته اشاره دارد. درایین مهر کسانی که میخواستند سفر ایین مزبور را ببینند باید از نردبانی که هفت پلهداشت بالا میرفتند، و پله های مزبور هرکدام نماینده ی یکی از سیارات هفتگانهبودند.آنها هفت درجه به شرح زیر داشتند : سپاهی ، شیر ، زاغ ، پارسا ، برنا ، مهر ،و پیر.در فراماسونری هم استاد ارجمند برای رسیدن به کرسی استادی باید درست مانندنردبان مهر از هفت پله بالا رود.نردبان یعقوب هم هفت پله دارد و به عقیده ماسون هاپله های بالایی ان به آسمان می پیوندد. حضرت سلیمان معبد اورشلیم را در هفت سال بناکرد. سن رمزی استاد ماسون هفت سال است . هفت نفر ماسون یک لژ کامل را تشکیل میدهند. دور سر ستون های کارگاه ماسونی هفت ردیف زنجیر میپیچند.بعضی ماسون ها معتقدندکه زنجیر اتحاد ماسون ها باید هفت گره داشته باشد و این گره ها را دریاچه عشقمینامند. ضمناً عدد ویژه افزار یار در ماسونری همان عدد هفت است . حرف (G) درالفبای لایت مطابق حرف (ز) در الفبای ابجد است و هر دو حرف هفتمین حرف الفبای همانزبان هستند. ماسون ها این حرف را در وسط ستاره درخشان مینشانند. عطار هفت شهر عشقرا گشت. این هفت شهر عبارت بودند از طلب، عشق،معرفت،استغنا ، توحید،حیرت،و فنا. صوفیان نیز هفت طبقه به شرح زیر داشتند:اقطاب،ابدال،اخیار،اوتاد،غوث،نجبا ونقبا.

عدد هشت:
این عدد چهاربرابر عدد دو و دو برابر عدد چهار استبهشت هشت قسمت دارد.

عددنه:

نه(9) عدد اهام بخش دانشمندان و نویسندگان است. فیثاغورث الهه های 9گانه را به سه قسمت به شرح زیر تقسیم کرده بود:
خداوندان علومغریبه و مقدس:اورانی(Uranie) ، پولیم نی(Polymnie)، ملپومن(melpomene)
خداوندان علومبشری یا صفا و پاکی :کالیوپ(Kalliope)،کیلو(Kilio) ،اوترپ(Euterpe)
خداوندان علومعناصر و نباتات و حیوانات یا تعلیم:ترپسکیور(Trpsichore)، اراتو(Erato) ،تالی(Thalie).
طبیعت 9ماه وقت لازم دارد تا نطفه را در شکم مادر بهصورت یک کودک در آورد. در کلیسای مسیح سرود فرشتگان 9 سرود است.بعضی ماسون هامعتقدند زنجیر اتحاد باید نه حلقه داشته باشد. عده ی استادانی که در جست و جویحیرام بودند 9 نفربود . تعدا ضربه های درجه استادی هم 9 ضربهاست.

عدد ده:

این عددی کامل وجامع کلیه مراتب الهی به شرح زیر است:
1(احدیت یگانهپرستان)+2(دوگانگی ادیان آسیای شرقی و مرکزی)+3(تثلیث مسیحیان)+4(مربع مقدسیهود)=10
به عقیده فیثا غورث عدد ده جامع تمام علوم است زیراعلاوه بر نه علم ذکر شده برای عدد نه ،علم الهی هم وجود دارد که جمعاً علوم ده گانهرا بوجود میاورد.

عددیازده:

این عدد مظهر سعی و تلاشو نماینده شدت است. در کتاب ودا امده است:"ای خدایانی که در آسمان یازده نفر،و درزمین یازده نفر، و در میان هوا به تعداد یازده نفر در سعادت جاوید به سر می برید،قربانی ما را قبول کنید.

در ماسونری عرضحمایل استاد یازده سانتی متر است یعنی مجموع ستارگان پنج پر وشش پر. در جه ی سی وسوم (33) ماسونری نیز حاصل ضرب در جات سه گانه اصلی بدوی در عدد یازدهاست.


عدددوازده(12):

این عدد حاصل ضرب سه در چهار و عددی باشگون است. عدهی حواریون 12 نفر بود. مانویان معتقدند که خداوند در روی زمین بزرگوار دارد کهنامشان "جاویدان پرکار توانا" است. منطقة البروج دوازده است. دوازده حلقه مظهر طنابمسامی است که مصریان بکار می بردند. دور سالها بر اساس نظر حکمای ترکستان دوازدهسال به شرح زیر است: موش،گاو،پلنگ،خرگوش،نهنگ،مار،اسب،گوسفند،میمون،مرغ،س​گ و خوک. هر روز دوازده ساعت و هر شب دوازده ساعت دارد. سال دوازده ماه دارد. تعداد ثانیههای یک دقیقه 60 ،یعنی مضربی از دوازده است. بعضی ها می گوند زنجیر اتحاد نزد ماسونها دوازده حلقه دارد. ستون های لژ ماسونری دوازده عدد است. چهار عدد در ضلع شمالی،چهار عدد در ضلع جنوبی، دو عدد در ضلع غربی ، دو عدد در ضلعشرقی.

عددسیزده(13):

این عدد را شوم می دانند، شاید به این دلیل که در شبمرگ حضرت عیسی(ع) سیزده نفر بر سر میز حاضر بودند. نفر سیزدهم کسی بود که به حضرتعیسی(ع) خیانت کرد.روز سیزدهم صفر و روز سیزدهم نوروز ایرانیان نحس شمردهمیشد.
( موارد مطرح شده بخصوص شوم دانسته شدن 13 عجیب بهنظر نمیرسه!!؟!؟!؟)

عددچهارده(14):

این عدد مظهر پیروزیو تلاش برای پیروزی است. فاصله ی آدم(ع) تا عیسی(ع) بر اساس انجیل چهارده نسل بودهاست. به همین دلیل ستون های کلیساهای بزرگ را به صورت سه ردیف چهارده ستونیمیسازند.

عدد پانزده(15):


این عددعلامت آزادی و آزادگی و حاصل ضرب سه در پنج است. اگر دو عدد تشکیل دهنده 15 را باهم جمع کنیم عدد 6 به دست می اید که مظهر زیبایی و هماهنگی است.

عددشانزده(16):

این عدد حاصل ضربچهار در چهار،مظهر سقوط بشر در ماده، و نماینده کفر بشری است. می گویند 4*4 بهمفهوم تبلیغ انجیل در چهار گوشه دنیاست.

عدد هفده(17):
این عدد مظهر عدالت، و مجموع ارقام ان هشت است. هفدهامید بشر بعد از مرگ است.

عددهجده(18):

دوبار 9 است. برایسلوک باید هجده علم به شرح زیر را کسب کرد:معرفت دنیا،معرفت کار دنیا،معرفتآخرت،معرفت کار آخرت،معرفت مرگ،معرفت حکمت مرگ، معرفت شیطان، معرفت امر شیطان،معرفتعلم، معرفت علم ملک، معرفت نبی، معرفت سخن نبی، معرفت ولی ، معرفت سخن ولی، معرفتخود،معرفت امر خود، معرفت امر خدا.

عددنوزده(19):

حاصل جمع دو رقم این عدد ،عدد واحد اصلی یعنی 10 را می دهد.

 

عددبیست(20):

این عدد مرکب از دو دهو در نتیجه نماینده ی هماهنگی است.

 

عدد بیست و یک (21):

حاصل ضرب هفت در سه ونماینده ی پیروزی از راه کار و کوشش است.بیست و یک

هفت ساله ی سوم زندگی بشر رانشان میدهد و سال شروع مسئولیت است.

عدد بیست و دو (22):

این عدد هدف و پایان همهکوشش ها و تلاش هاست.


برایاعدادبیست و سه تا بیست و هفتمطلب خاصی وجود ندارد.

عدد بیست وهشت(28):

این عدد حاصل ضرب دو عدد باشگون هفت و چهار و علامت نهضت پیروزمندانه است.


برایاعدادبیست و نه تا سی دومطلب خاصی وجودندارد.

عدد سی و سه (33):

سن مسیح(ع) در زمان مرگ سی وسه سال بود. این عدد عال ترین در جه ماسونری را که همان بزرگ بازرس کل باشد را نشانمیدهد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من(احسان آذري)با تهيه اين وبسايت در نظر دارم كه اطلاعاتي را كه در مورد(عرفان هاي نو ظهور، فتنه هاي شيطاني ماسون ها، راه هاي مقابله با اين فتنه ها، ابزار شيطان پرستان براي گمراهي مسلمانان از راه اصلي، اتفاقاتي كه در سال 2012 روي خواهد داد و غيره)دارم را در اختيار شما بگذارم تا شما نيز از آنها استفاده برده و آگاهي خود را نسبت به فراماسونري و شيطان پرستي بالا ببريد و در راه پيروزي مسلمانان و اسلام در برابر شيطان پرستان و شكست تكذيب كنندگان ظهور آقا امام زمان(عج)"ارواحنا فداه"ايستادگي كنيد. اين وبسايت را به دوستان و آشنايان خود معرفي كنيد تا آنها نيز از مطالب استفاده ببرند. اين وبسايت با تلاش و كوشش فراوان تهيه گرديده است و در راه مقدسي مورد استفاده قرار خواهد گرفت پس خواهشمندم هنگام كپي برداري از مطالب و استفاده از آن ها در مكاني ديگر حتما منبع را نيز ذكر كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبسايت من كه در راه مقدس مبارزه با شيطان و ياري امام زمان (ارواحنا فداه)مورد استفاده قرار گرفته است چه طور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 627
  • کدهای اختصاصی

    پیچک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا



    مترجم سایت

    مترجم سایت



    Pichak go Up

    فال انبیاء

    فال انبیاء

    ابزار آپلود

    پیچک دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
    تماس با ما

    کد تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس
    ابزار گوگل پلاس

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    کد گوگل پلاس پیچک