loading...
شيطان پرستي و فراماسونري و چگونگي مبارزه با آنها
anti devil بازدید : 27 سه شنبه 1391/03/02 نظرات (0)

"هالیوود وشیطان پرستی"

در تاریخ سینما فیلم‌های متعددی در مورد شیطان‌پرستی، گروه‌های ضدزن، خون‌آشام‌ها، مرده‌خوارها و... ساخته شده است. برای بعضی همیشه این معما بوده است كه آیا اول چنین گروه‌های شیطانی وجود داشته‌اند و بعد از روی آنها فیلم ساخته شده است یا اول چنین فیلم‌هایی ساخته شده است و بعدا چنین گروه‌هایی به وجود آمده‌اند. از فیلم‌های مطرح كار شده در گذشته می‌توان به دروازه نهم، بچه رزماری و دراكولای برام استوكرز یا از مدل‌های قدیمی‌تر آن به نمایشنامه‌های فاوست، دكتر فاستوس و... اشاره كرد.

در حال حاضر در هالیوود فیلم‌های شیطانی متعددی ساخته می‌شوند كه موضوع عمده آنها خشونت است. در این فیلم‌، شكنجه، تجاوز، سنگدلی و بی‌رحمی موج می‌زند. در كنار آن فیلم‌هایی با موضوع مرده‌خواری، خونخواری و... ساخته می‌شوند كه مخاطب اصلی آنها علاقه‌مندان به موسیقی متال و گروه‌های شیطانی هستند.


برای مثال می‌توان به فیلم هشت میلیمتری فیلم‌های اره اشاره كرد كه موضوع اصلی آنها خشونت و تجاوز است. ادامه ساخت این فیلم‌ها گاه به شماره‌های 4 و 5 می‌رسند. برای مثال به طالع نحس 3 یا اره 5 می‌توان اشاره كرد.

آنتوان لاوی قبلا در فیلم بچه رزماری بازی كرده بوده و در دهه اخیر نیز فیلم مستندی با عنوان شیطان سخن می‌گوید از او ساخته شده است.

در حال حاضر بسیاری از گروه‌های شیطانی درباره گروه خود فیلم سینمایی ساخته‌اند و بسیاری از كارگردانان با امكانات زیاد در خدمت آنها برای ساخت كلیپ‌های پرخرج شیطانی هستند. گاه ساخت یك كلیپ چند دقیقه‌ای با قیمت ساخت یك فیلم سینمایی تمام می‌شود.

برای مثال می‌توان به كلیپ‌های مرلین منسون اشاره كرد كه در نهایت ظرافت‌های برنامه‌سازی و كارگردانی ساخته شده‌اند. در حال حاضر بسیاری از گروه‌های شیطانی، آهنگساز فیلم‌های مطرح جهانی هستند. برای نمونه می‌توان به فیلم ماتریكس یا بزرگراه گمشده اشاره كرد كه آهنگسازی آن توسط مرلین منسون كار شده است.

در حال حاضر موسیقی‌ سكانس‌ها یا فیلم‌های ترسناك و دلهره‌آور عموم فیلم‌ها توسط شیطان‌پرستان ساخته می‌شود. در داخل كشور خودمان ایران هم موسیقی سریال‌هایی با موضوعات شیطانی توسط آهنگسازان موسیقی متال كار می‌شود و در داخل سریال‌هایی كار شده‌اند كه مانند برنامه‌ها و فیلم‌های غربی در ترویج شیطان‌گرایی موثر بوده‌اند.

در اروپا نوعی تفكر از طریق این فیلم‌ها به مردم تزریق شده است كه ترویج شیطان‌گرایی پرخطر است. آن تفكر به این صورت است كه شیطان در جهت دخالت در امور روحی و مادی دارای قدرت‌های زیادی است. مثلا قادر است در جسمی حلول یا تناسخ داشته باشد یا این كه می‌تواند اجسام را به حركت درآورده و در زندگی عادی مردم دخالت كند. طبق احكام اسلامی شیطان فقط توانایی وسوسه كردن انسان را دارد و بس.

اما در برخی فیلمها كه در چند سال گذشته پخش شده‌اند به نوعی این تفكر غلط را به مخاطب القاء كرده‌اند كه شیطان قادر به دخالت یا تغییر در امور مادی است.

در فیلم‌های غربی این نگرش كه تا حدودی با تفكر مسیحی نیز همخوانی دارد به تماشاگر القاء می‌شود و این خود زمینه‌ساز گرایش به شیطان جهت در امان بودن از او یا كسب قدرت از او است.

از نمونه فیلم‌های غربی در این زمینه می‌توان به فیلم «كنستانتین» یا فیلم «جن‌‌گیر» اشاره كرد كه هر دو از تلویزیون یا آنونس‌های متعدد پخش شده‌اند
ارباب حلقه ها
در ارباب حلقه ها چشمی در فیلم نمایان است ،اما این چشم چیست که همه جا را نگاه میکند وبه همه جا تسلط دارد..آیا این همان چشم شیطان نیست؟؟؟

كابالا:عرفاني صهيونيستي! ! 

 

بنیانگزار و رهبر فرقه کابالا (فیلیپ برگ)

  بنيانگذار و رهبر فرقه كابالا، كه امروزه عملاً بر هاليوود حكومت مي‌كند، يك يهودي 75 ساله به‌نام فيوال گروبرگر[99] است. او 35 سال پيش نام خود را به فيليپ برگ[100] تغيير داد و به كمك معشوقه سابق و همسر  كارن، سازماني به‌نام «مركز آموزش كابالا»[101] تأسيس كرد و خود را رهبر طريقت كابالا خواند. برگ از كارن داراي دو پسر است: يهودا (32 ساله) و مايكل (30 ساله). كارن كتاب‌هايي در زمينه كابالا مي‌نويسد و خزانه‌دار و مسئول امور مالي فرقه است. يهودا و مايكل نيز در اداره سازمان كابالا به پدر كمك مي‌كنند.

فلييب برگ كمتر در محافل ظاهر مي‌شود و عكس‌هاي اندكي از او وجود دارد. پيشينه او نيز در هاله‌اي از ابهام است. پل اسكات مي‌نويسد: من كشف كردم كه فيليپ برگ قبل از ازدواج با كارن زن داشت و حداقل هشت فرزند. همسر اوّل برگ زني به شدت مذهبي بود به‌نام ريزكا كه شش ماه پيش درگذشت. ولي در زندگينامه رسمي فيليپ برگ درباره ازدواج اوّل او مطلبي ديده نمي‌شود. برگ ادعا مي‌كند كه از موطنش، نيويورك، براي آموختن كابالا از ربي يهودا براندوين به اسرائيل رفت. براندوين، كه دايي همسر اوّل برگ بود، به عنوان يكي از برجسته‌ترين استادان كابالا شناخته مي‌شد. ولي پسر براندوين ارتباط استادي و شاگردي برگ با پدرش را تكذيب مي‌كند. پل اسكات مي‌افزايد: برخلاف اين ادعا، برگ نه با انگيزه‌هاي معنوي بلكه با مقاصد مالي به اورشليم رفت. آوراهام گروبرگر، يكي از پسران فيليپ برگ از همسر اوّل، مي‌گويد: «پدرم فروشنده بيمه بود و براي اين كار به اورشليم سفر كرد.»

فيليپ برگ براي اوّلين بار در سال 1969 دفتر فرقه خود را در اورشليم (بيت‌المقدس) گشود و سپس كار خود را در لس‌آنجلس ادامه داد. دفتر مركزي فرقه در بلوار رابرتسون، واقع در جنوب شهر بورلي هيلز[102] (در حومه لس‌آنجلس و در نزديكي هاليوود)، واقع است. اين رهبر «خودخوانده» فرقه كابالا فعاليت خود را بر هاليوود متمركز كرد، در دو سه ساله اخير از طريق جلب هنرپيشگان و ستاره‌هاي هاليوود و مشاهير هنر غرب به شهرت و ثروت و قدرت فراوان دست يافت، خانه‌هاي اعياني در لس‌آنجلس و مانهاتان خريد و شيوه زندگي پرخرجي را در پيش گرفت. امروزه، شبكه فرقه برگ از توكيو تا لندن و بوئنوس‌آيرس گسترده است و اين سازمان داراي چهل دفتر در سراسر جهان است. در سال 2002 دارايي فرقه برگ حدود 23 ميليون دلار تخمين زده مي‌شد ولي در سال گذشته تنها در لس‌آنجلس 26 ميليون دلار ثروت داشت. فرقه كابالا ادعا مي‌كند كه داراي سه ميليون عضو است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من(احسان آذري)با تهيه اين وبسايت در نظر دارم كه اطلاعاتي را كه در مورد(عرفان هاي نو ظهور، فتنه هاي شيطاني ماسون ها، راه هاي مقابله با اين فتنه ها، ابزار شيطان پرستان براي گمراهي مسلمانان از راه اصلي، اتفاقاتي كه در سال 2012 روي خواهد داد و غيره)دارم را در اختيار شما بگذارم تا شما نيز از آنها استفاده برده و آگاهي خود را نسبت به فراماسونري و شيطان پرستي بالا ببريد و در راه پيروزي مسلمانان و اسلام در برابر شيطان پرستان و شكست تكذيب كنندگان ظهور آقا امام زمان(عج)"ارواحنا فداه"ايستادگي كنيد. اين وبسايت را به دوستان و آشنايان خود معرفي كنيد تا آنها نيز از مطالب استفاده ببرند. اين وبسايت با تلاش و كوشش فراوان تهيه گرديده است و در راه مقدسي مورد استفاده قرار خواهد گرفت پس خواهشمندم هنگام كپي برداري از مطالب و استفاده از آن ها در مكاني ديگر حتما منبع را نيز ذكر كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبسايت من كه در راه مقدس مبارزه با شيطان و ياري امام زمان (ارواحنا فداه)مورد استفاده قرار گرفته است چه طور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 677
  • کدهای اختصاصی

    پیچک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا



    مترجم سایت

    مترجم سایت



    Pichak go Up

    فال انبیاء

    فال انبیاء

    ابزار آپلود

    پیچک دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
    تماس با ما

    کد تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس
    ابزار گوگل پلاس

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    کد گوگل پلاس پیچک